Efter mycket om och men!

Får plocka lite godbitar från den senaste tidens bravader!
 
Grekkväll, vi firade att vår enorma samhällsuppgift var inlämnad så vi drack chailatte och åt grekisk yoghurt.
 
 
Macaronprovsmakning och gokaffe!
 
Såhär fin var nedgången till Emmaus Vintage.
 
...och så här snygg var jag i mina nya gubb-byxor från Norge!
 
De sista två bilderna är Matildas, och här är hennes blogg. 
 
Senare i veckan väntar gymnasiemässan, dejt med mitt hjärta och fransk kväll med Emmy och Matilda, tjoho!
 

Kommentarer
Postat av: maria

Hej hjärtat
Härliga bilder
Hoppas allt e bra med Fam och att vi ses nott innan julen
Kram

2013-11-19 @ 19:03:08
URL: http://www.iahoglund.blogg.se
Postat av: maria

Hej min älskade brorsdotter
Önskar dig en fin adventshelg
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Blogga mer nuuuuuuu
Maria

2013-11-29 @ 17:04:30
URL: http://www.iahoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0