Ett år har gått

Mycket har hänt sedan sist, men kör en snabbis i några få bilder!
 
Jag, Elin och Sofie jobbade på bröllop och hade så himla roligt. Världens finaste brudpar och de härligaste gästerna i mannaminne. 
 
I veckan har jag fått hem världens finaste petticoat-kjol, som jag köpte på tradera men som är från Emmy Design. Jag och Matilda var på deras pop-up butik i Stockholm och de har världens finaste kläder (om man hade lite mer pengar alltså). Någon gång ska jag lägga vantarna på ett par byxor och en cardigan.
 
I lördags satt jag på bageriet Matilda jobbar på och fikade, i timmar. Fru Marias Bak, i Herrängen, klart värt ett besök.
 
Vid lunch mötte jag upp mina föräldrar för ett besök på Formexmässan, så himla mycket kul inspiration:
Vem blev inte sugen på att gå på saftkalas liksom?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0