Bananas

Har varit på idrottsföreläsning två veckor i rad nu, om mental träning och kost för träning, så himla intressant och bra. Bland det bästa med hälsorelaterade event att det bjuds på goa grejer, ikväll vankades det proteindryck och bananer, i mängder! Plockade med mig tre (läs: fem) klasar hem. Superbra för mina miljoner smoothies, namnam.
 
Liten bilduppdatering: jag har på senare tid blivit så väldigt förtjust i att ha håret i curls med turban på toppen. Känns nästan inte som att man har något hår alls! Dessutom ser man så väldigt elegant ut. 
 
Ungefär så kan man se ut då. 
 
Eller så. Här tillsammans med min vapendragare, Matilda.
 
 
Tjillevippen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0